• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

انقلاب اداری و مبارزه با فساد سیستماتیک، درمانِ درد کشور است/ ایران امروز تشنه یک دولت اقتدارگرا است+ویدئو

  • کد خبر : 4513
  • 30 بهمن 1402 - 21:21
انقلاب اداری و مبارزه با فساد سیستماتیک، درمانِ درد کشور است/ ایران امروز تشنه یک دولت اقتدارگرا است+ویدئو

حال و هوای ایران پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی چگونه است و چه وضعیتی در نظام سیاسی و عمومی ایران حاکم است و چه آینده ای را می‌شود برای آن متصور بود؟» پاسخ به این پرسش ها از زوایای گوناگونی قابل بررسی است اما وحید جامعی، فعال […]

حال و هوای ایران پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی چگونه است و چه وضعیتی در نظام سیاسی و عمومی ایران حاکم است و چه آینده ای را می‌شود برای آن متصور بود؟» پاسخ به این پرسش ها از زوایای گوناگونی قابل بررسی است اما وحید جامعی، فعال اقتصادی و پژوهشگر مسائل تاریخی معتقد است که ایرانِ امروز از فساد سیستماتیک و ناکارآمدی بیشترین رنج را می‌برد. به اعتقاد این فعال اقتصادی، درمانِ درد امروز ایران، «انقلاب اداری و مبارزه با فساد سیستماتیک» است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وحید جامعی می‌گوید:« باید یک جریان، سیستم یا فردی مقتدرانه وارد عمل شود و یک انقلابِ اداری انجام دهد.

به اعتقاد جامعی، راه حلِ برون رفت از وضعیت فعلی، اتمام قهرِ تکنوکرات‌ها ، نیروهای ملی و نخبگان خانه‌نشین با حاکمیت و اتخاذ یک راهبرد استراتژیک برای حل مسائل کشور توسط یک دولت اقتدارگرا است.

مشروح این گفت‌وگوی ویدیویی به زودی در وب سایت تجارت‌نیوز منتشر خواهد شد.

وحید جامعی

لینک کوتاه : https://houseofdiplomacy.org/?p=4513